czwartek, 5 września 2013

Praca w Sigil cz. 2

Dość zadowolony z sesji, którą poprowadziłem w oparciu o misje z poprzedniego wpisu, na Polconie w Warszawie w ostatni weekend poprowadziłem analogiczną sesję na mechanice World of Dungeons. Tym razem misje do wyboru były następujące:

1. Wobec bezkarności bandy astralnych piratów zwących siebie Wronami, szanowany kupiec Zanen wyznaczył wysoką nagrodę za głowy złoczyńców. Obarcza ich winą za śmierć głodową mieszkańców miasta Tęczowe Piaski, do którego transport żywności przejęli.

2. Dowiedzieliście się, że jeden z dowódców średniego szczebla Synów Miłosierdzia, niejaki kapitan Fergus, szuka sposobu, aby dyskretnie przekazać w jego imieniu prezent Czerwonej Damie, właścicielce przybytku rozkoszy „Ogień i woda” w Niższej Dzielnicy.

3. Trójoki Demon obiecał hojnie wynagrodzić śmiałków, którzy zdobędą dla niego tekst przepowiedni Koralowego Mędrca, którego duch do tej pory nawiedza Planetarium Planarne.

4. Przeklęty Pielgrzym, dawny członek kultu Wędrowca, zbiera zuchwalców, którzy wraz z nim uderzą na zgromadzenie wyznawców, aby zdobyć klucz do portalu prowadzącego do Raju Arystokratów, jeden z najcenniejszych kluczy będących w posiadaniu kultu.

7 komentarzy:

KFC pisze...

Trzeba było iść na demona... :P

Ifryt pisze...

Pewnie. W sumie nie był taki zły. :)

Suarrilk pisze...

Wczorajszą sesję też będziesz opisywał? ;-)

Ifryt pisze...

Raczej nie bezpośrednio. Z jednej strony przygotowałem już wpis na blog o mechanice, a z drugiej, postaram się posiedzieć jeszcze nad scenariuszem i opublikować go w bardziej dopracowanej formie. Wydaje mi się, że był to jeden z lepszych przeze mnie stworzonych.

Suarrilk pisze...

Był ciekawy, to prawda. Szkoda, że nie wykorzystaliśmy całego jego potencjału :-) Może gdyby sesja była dłuższa.

Ifryt pisze...

5 godzin to i tak dłużej niż zwykle grywam. :)

KFC pisze...

Any updates? ;)