Ostatnio myślę o nowej kampanii w świecie Eberron. Rozważając możliwe typy przygód w tym świecie, sporządziłem sobie poniższą listę potencjalnych przeciwników dla graczy, typowych dla różnych obliczy tego settingu (widać zresztą przez to wyraźnie jego bogactwo). Może komuś jeszcze się przyda (np. jako tabelka spotkań losowych), więc tu ją wrzucam. Opisy są dość ogólne i mają służyć jako inspiracja do wymyślania NPCów i związanych z nimi wątków. Kolejność w tabelce jest przypadkowa.
1. Kryminalista z koneksjami.
2. Tajemniczy okultysta (mag, psionik, kapłan lub potwór).
3. Spiskujący smok (lub jego agent).
4. Opętany szaleniec (lub demon lub inne zło wcielone).
5. Wzbudzający zaufanie szpieg (lub/i zabójca).
6. Brawurowy podróżnik.
7. Ekscentryczny wynalazca.
8. Podstępny i chciwy ze Smoczym Znamieniem.
9. Zagubiony żołnierz (np. zbrojnokuty).
10. Cywilizowany nieumarły.
11. Małostkowy biurokrata.
12. Wygadany pirat (morski lub powietrzny).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz