Dość zadowolony z sesji, którą poprowadziłem w oparciu o misje z poprzedniego wpisu, na Polconie w Warszawie w ostatni weekend poprowadziłem analogiczną sesję na mechanice World of Dungeons. Tym razem misje do wyboru były następujące:
1. Wobec
bezkarności bandy astralnych piratów zwących siebie Wronami, szanowany kupiec
Zanen wyznaczył wysoką nagrodę za głowy złoczyńców. Obarcza ich winą za śmierć
głodową mieszkańców miasta Tęczowe Piaski, do którego transport żywności
przejęli.
2. Dowiedzieliście
się, że jeden z dowódców średniego szczebla Synów Miłosierdzia, niejaki kapitan
Fergus, szuka sposobu, aby dyskretnie przekazać w jego imieniu prezent
Czerwonej Damie, właścicielce przybytku rozkoszy „Ogień i woda” w Niższej
Dzielnicy.
3. Trójoki
Demon obiecał hojnie wynagrodzić śmiałków, którzy zdobędą dla niego tekst
przepowiedni Koralowego Mędrca, którego duch do tej pory nawiedza Planetarium
Planarne.
4. Przeklęty
Pielgrzym, dawny członek kultu Wędrowca, zbiera zuchwalców, którzy wraz z nim
uderzą na zgromadzenie wyznawców, aby zdobyć klucz do portalu prowadzącego do
Raju Arystokratów, jeden z najcenniejszych kluczy będących w posiadaniu kultu.
Trzeba było iść na demona... :P
OdpowiedzUsuńPewnie. W sumie nie był taki zły. :)
OdpowiedzUsuńWczorajszą sesję też będziesz opisywał? ;-)
OdpowiedzUsuńRaczej nie bezpośrednio. Z jednej strony przygotowałem już wpis na blog o mechanice, a z drugiej, postaram się posiedzieć jeszcze nad scenariuszem i opublikować go w bardziej dopracowanej formie. Wydaje mi się, że był to jeden z lepszych przeze mnie stworzonych.
OdpowiedzUsuńBył ciekawy, to prawda. Szkoda, że nie wykorzystaliśmy całego jego potencjału :-) Może gdyby sesja była dłuższa.
OdpowiedzUsuń5 godzin to i tak dłużej niż zwykle grywam. :)
OdpowiedzUsuńAny updates? ;)
OdpowiedzUsuń